søndag den 30. januar 2011

Lidt om weekenden og fredags look!

Det har været en dejlig afslappende weekend. Lørdag havde min mor fødselsdag så det skulle fejres. Jeg var også til fodbold altid dejlgt. Og søndag altså i dag er bare en afslappende dag. Imorgen kommer der et indlæg om, hvad mors pengepung har givet til mig. Desværre intet af det på min ønskesedl men har fået nogle gode ting. Nå... Lidt om fredag. Fredag er jo bare en skoledag så intet make-up på! Det er altid lækkert men jeg skulle ud og shoppe senere med min kæreste og min bedste veninde. Så der skulle lægges lidt i tøjet.
Bukser, blazer og bluse er alt sammen julegaver.
Blusen er fra H & M. Bukserne er fra Only. Blazeren er fra Only.

Med en god sund tunmus mad i hånden! Delicious!
Fjol, fjol, fjol og mere fjol med my best friend.

1 kommentar:

  1. Ej det ser nice ud. Jeg mener at jeg også har den blazer. :D

    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet