onsdag den 26. januar 2011

Wanted!

En fed fest kjole fra nelly. com til 599,-
En fed dobbel ring, hvor mit eget navn Louise skal stå på!
Den er fra kobra.com til 699,- Det er et rigtigt fedt smykke sted. Tjek det!
En sød sommer kjole fra Only til 300,-

En top med print kan altid bruges og jeg mangler bare en til skabet!
En løs, storb bluse. Jeg elsker, at rende rundt i det. Kun 129,-
En tæt lang ærmet trøje lige hvad jeg mangler! Den kan passe til næsten alt.
 Kun til 80,- Jeg vil gerne have dem i sort, hvid, grå og beige.
En enorm fed stor billig ring til kun 40,-
Nogen fede bukser jeg bare faldt over!! Til 260,-

Det er hvad mutter skal plages for ;-)

1 kommentar:

  1. Er hvor er den første ring fed, har den anden ring i hvid :)
    Kisses fra Freja fra frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet